Old McReis

Han tycker om att sjunga, och det händer ofta att han säger sin mening med en sång.
Så även denna gång...

Jag har under en tid roat mig med att undersöka marknaden för golden retriever och pepprar M med bilder och funderingar.
Efter att ha skickat en bild på en underbart söt valp, så fick jag till svar; Vad bortskämda de kommer att bli!
DE?! Skulle vi ha fler än en?!?! Och för er som inte redan vet, så har vi redan två katter.
Så när det gick upp för M, vilka tankar han hade satt igång i mitt huvud, så kom det här svaret illa kvickt! :)

God damn it!!!
 
"Oooooooohhhld McReis he had a farm,
E-I E-I-Oh
And on his farm he two dogs
E-I E-I-Oh
 
And a bark, bark here and a bark, bark there
Bark here, bark there everywhere it´s bark bark

Kommentarer
Postat av: Linda T

Tänkte bara höra hur det gick med Neo? Även denna gång var Arvid mer än nöjd med hockeyn som avslutades med 2 st nya autografer =)



Så ni ska bli med hund, när är det dax?

2008-11-15 @ 21:56:58
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0