Orsa tur och retur

Igår morse, så snart som hyrbilen anlände till kontoret, så begav jag mig mot Orsa för en kundträff. I lurarna hade jag för resan speciellt hemladdade ljudbok; Saffranshjärtan. Markus hade återigen fixat och donat för att jag skulle ha det så bra som möjligt.
Jag fick återigen njuta av en finare variant av vår bil...:)



Jag är helt såld på den här bilen... så otroligt skön att köra, varje mil är en fröjd.... Svart är kanske inte en optimal färg, man ser vartenda sandkorn som hamnade på bilen under den drygt 30 mil långa resan innan den här bilden togs.

Iallafall... kundträffarna gick jättebra, och före lunch så påbörjade jag resan hemåt igen. Kom hem i tid för att svänga in på kontoret och fixa lite saker innan dagen var slut. Och nu är även jag helt slut... Gud giv mig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0