Slö-fis är mitt namn

Idag hade M planerat att jobba över lite, så då bjöd jag in mig och barnen på middag hos mamma och pappa. Och i och med inbjudan så rullade allt på...mamma erbjöd sig att hämta barnen, och vips så kunde jag stryka ett göromål till från dagens lista.
Det låter kanske fånigt, men en sån liten sak som att slippa svängen om dagis, kan kännas som riktig vardagslyx. :)

Imorgon ska Nova följa med en kompis hem från dagis, så jag funderar på att ta en helkväll med Neo...kanske en sväng till Birsta och McD...och kanske, kanske att han får följa med på hockeyn... Ja det tål att funderas på. :)

Nu ska jag gå och göra M lite sällskap medans han målar... godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0