TIK-LHC 2-3

Mmmm...


Jag vet inte om jag ska fortsätta ösa galla eller om jag ska ta och gnugga öronsnibbarna och bara säga; Whoooooosa.

Äh, vi tar lite gnäll.

* Tomas Skogs fortsätter att leverera usla passningar.
* Dennis Pärschon fortsätter att var oduglig och alltför lätt.
* Tenkrat fortsätter att skjuta högre än flygvapnet
* Robin Jonsson fortsätter att ladda...ladda...ladda....och skjuta rätt på motståndaren.

Hedström bänkad, i stort sett hela matchen, men visst ser han liiite sugen ut iallafall?!


Och nu, till kvällens höjdpunkt...återigen står min make för en sport-groda utan dess like.
Jag vet att ni inte kommer att tro mig, men när ni förstått att jag talar sanning, så hav förbarmande, han är ju snäll iallafall!
Here we go...
I andra pausen satt vi och klurade lite över resultat-tavlan, och helt plötsligt får han ett väldigt chockat uttryck i ansiktet och utbrister; Det står 21-20 i en match!? Hahahahaha....
Efter min förklaring, så fann han det lite rimligare att det var skott-statistiken som han hade sett....:)



Anyhow...nu är det speluppehåll, och tur är väl det, jag tror att vi alla behöver ladda batterierna lite nu.


Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

I´m telling u - allt är Stefan Lindqvists fel. Hans ledarskap har aldrig lett någonvart!

2008-11-04 @ 11:16:04
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0