TIK-SSK 2-0 Och ett jack i skallen

Idag var det hockey för mig och barnen, de följer ju alltid med mig när det är lördagsmatch.
Nova hade redan på väg till hockeyn deklarerat att det var dags för en vinst för Timrå idag, det var ju så länge sen de vann. ( Vinsten i torsdags till trots)
Till en början måste jag säga att det var en ganska tråkig match, inget av lagen ville bjuda på några misstag...
Och där tar min analys slut. Jag är ingen expert, så jag tänker inte låtsas vara någon heller. :)

Timrå kämpar iallafall till sig två mål och ännu en seger inkasserades. Och för att citera en viss herr Nyström; Två matcher utan Jonte, två segrar för Timrå, skilsmässor kan vara bra!
Och Backlund fixade en till 100 procentig match!




Lite smolk i bägaren blev det dock, när Neo i ett obevakat ögonblick halkar av stolen och slår i bakhuvudet i sitsen som åker upp och får ett jack som börjar blöda. Vi fick smita ifrån matchen för att gå in på toaletten och torka blod.
Det var ingen större katastrof, och nu sover han gott i sin säng, om än inte på den stora bulan han fick, men ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0