Trött

Min pappa brukar alltid säga att han inte förstår hur "kontors-folk" kan säga att de är trötta efter en arbetsdag..men så har han aldrig jobbat på kontor heller. :)
En dag när man verkligen har häcken full, tusen bollar i luften samtidigt, folk rycker i en från höger och vänster, ja då blir man trött...vansinnigt trött.
Idag har det varit en sån dag...imorgon kommer det att bli en sån dag... Men det är f*n så mycket roligare än när man bara sitter och rullar tummarna! :)

Nu har jag iallafall varit hem och laddat batterierna en liten stund och fått lite mat i magen. M och barnen har farit till Birsta för att inhandla färg, och jag ska strax bege mig hem till mamsen och pappsen för att titta på matchen. Hoppas på en till vinst ikväll! :)


Ha en bra kväll, och håll tummarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0