Uppgivenhet, en hemsk känsla

Ja uppgiven, det är så jag känner mig inför kvällens match. Jag vet inte vad som ska till för att få en vändning på det här.

Man läser i tidningarna om att det kan vara aktuellt med nya spelare, och visst, jag kan nog räkna upp ett antal spelare som jag tycker kunde få packa ihop, men finns det verkligen bra ersättare!?

Bara för att få vara neggo så nämner jag några;
Dennis Pärschon, ja den pojken gör ingen glad.
Han får sällskap av Skogs... huvva, antalet felpassningar får en att bli mörkrädd...
Vi hoppar vidare till Mäkiaho...vad har han gjort i år?! Ingenting, varken positivt eller negativt, han är bara jävligt osynlig helt enkelt.
Hedström... där finner jag inga ord...

Sen skulle jag vilja att Backlund blev bänkad ikväll till förmån för Hirsch, han kan behöva en tankeställare... Sen vet jag inte om Hirsch är bättre, men nåt måste ju göras.


Ja, det finns många fler som skulle ha sig en känga, men jag lägger band på mig...lite i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

ishockey eller?:D

2008-11-03 @ 12:20:57
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0