Back in town

Ja, då var jag hemma igen efter en  tvådagarstripp till Högbo Bruk.
Vi hade fantastiskt roligt under de här två dagarna. Allt var väldigt bra planerat, med god mat och underbart rolig underhållning i form av en trollkarl, en trubadur och mind games...

Det var även tävlingar, och av sex lag så kom mitt lag tvåa... men vem fan minns en tvåa?! :)

När jag kom hem igår så hade jag en sån vansinnig smärta i nacke och huvud att jag pulade i mig värktabletter och stupade i säng... kl 20 grät jag mig till sömns.
Imorse när jag vaknade kändes det bättre, men nu efter en hård arbetsdag så känner jag att det är på väg tillbaka...:(
Men de säger ju att det som inte dödar, det härdar.... Men det tror inte jag på, jag kommer för alltid att vara lika klen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0