Dagen som varit

Idag var det sociala behovet stort, men när jag började ana att ingen tänkte komma och hälsa på, så tog jag med mig barnen och cyklade bort till brorsan med tillbehör och rävade åt mig en kopp kaffe och lite mystid med Isaac.
Vi stannade inte så länge, men det var trevligt så länge det varade.

När jag kom hem så ringde Marlene, och som om de hade läst mina tankar, så bjöd de in sig på fika. Mycket bra initiativ!
Barnen leker fantastiskt bra tillsammans... men jag tror att jag krossade Neo´s bild av Nike ikväll... När han pratar om Nike, så säger han alltid; Han. Så jag rättade honom genom att säga; Hon.
-"Är Nike en tjej??" sa han förvånat....
Hahaha... det är inte alltid så lätt.

Efter middagen så hade jag fortfarande lite social abstinens, och eftersom det var länge sen jag träffade Carola & co, så bjöd vi in oss på fika (mycket fikande idag).
Hon bjöd på smarrig kladdkaka, grädde och hallon....smaskens.
Så nu sitter jag i soffan, och känner mig nöjd med dagen.

Nu ska jag ägna mig åt filmen för kvällen, Ironman, så hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0