Ett riks-pucko...

...är utsett...och det är inte jag!

Har precis avverkat veckans Idol, och jag måste säga att jag är lite sur (igen). Efter att få ha njutit av både Kevin (vilken kille) och Alice, så intar då Laaaa´s scenen... och genast infinner sig ilskan. Det är otroligt hur snabbt det kan svänga, från glädje till raseri.
Vad sysslar karln med?!? Ja, jag har fattat att han inte vill vara med, men måste man sjunka så lågt för det!?

Nä, jag hoppas att svenska folket gör honom den tjänsten, att de röstar ut honom ikväll, så att jag kan få njuta av Kevin fullt ut nästa vecka.
Egentligen så skulle man ju kunna avsluta hela tävlingen nu...Vinnaren är redan utsedd!

Kommentarer
Postat av: malin

vad gjorde han?

jag hoppas han visar sig vara en amanda, hon sög ju ända fram tills det var dags för disco...

han var ju bra på uttagningarna, så jag fattar inte vad som hänt.

2008-11-01 @ 14:07:32
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: malin

läste på text-tv att han bara uttnyttjade tävlingen och han kallat den vidrig i sin blogg. jag kan förstå att han tycker det, men det är inte rätt av honom att uttnyttja den och ta den plats någon annan säkert brinner för att ha...dåligt.

2008-11-03 @ 23:31:54
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0