Hektiskt dag

Ja, det är nog bara förnamnet på den här dagen... Hela förmiddagen gick åt till att ringa kunder och svara på samtal...eftermiddagen gick åt till kuvertering, igen. Jag har bara lite kvar tills imorgon, och sen ska jag vara klar med kuvertering för i år!

Efter jobbet så fick vi besök av min kära kusin och hennes två kids. Efter att ha motat in ungarna på respektive rum, så fick vi en stund för oss själva och lite skvaller, mycket mycket trevligt!

Nu ska jag slappa en stund i soffan, och ladda inför morgondagens kundträffar, en lunchträff och en kvällsträff, så imorgon blir det sen hemkomst från jobbet.

Ha en bra kväll, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda T

Inge referat ikväll? =O)



Blir det hockey live på torsdag? Råka säga till Arvid att det var Modo, så nu vill han gå. Men jag tycker det blir alldeles för sent, så vi blir hemma =)



Kram

2008-10-28 @ 23:22:42
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0