Hilton

En något sen uppdatering, men här kommer en snabbvariant iallafall. :)

I måndags var jag och hälsade på min chef i Halmstad, och vi hade en trevlig eftermiddag  tillsammans. När jag senare på kvällen kom till Malmö, så checkade jag in på Hilton...och wow! Vilket hotell! :) Kingsize säng...jag kunde vältra mig åt vilket håll jag ville utan att hamna utanför.
Så den natten sov jag verkligen jättegott!
När morgonen kom så var det ju dags för frukost...och gud vad jag ångrade att jag hade legat och dragit mig så länge... den frukostbuffén hade jag behövt två timmar till!! Gud vad mycket gott det fanns...

Efter att ha utbildat mig på fm, så hade jag ett par timmar på eftermiddagen att springa i affärer...så det blev några småpresenter till kidsen.
18.15 landade jag på Midlanda, och då stod pappsen och väntade på mig, för att sedan frakta mig mot hockeyn...snacka om tajming! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0