Inte helt obefogat.

Det lär väl inte ha passerat obemärkt att jag inte är något större fan av Modo´s nr 9; Wernblom.

Jag tycker att han har lite för mycket gris-fasoner för sig på isen. Självklart är jag medveten om att det finns fler sånna spelare i elitserien och bla bla bla, men det är min åsikt, och den står jag för.

Och nu får jag uppbackning av rena fakta;  Han är den genom tiderna mest utvisade spelaren.

Kommentar till det?! Jo... 

"- Är det så illa? Jag fick ju nån tia mot HV i torsdags som gjorde att det drog iväg..." 

Hahahaha....med 1262 minuter i utvisningsbåset, så lär det knappast ha varit tian mot HV som gjorde att det drog iväg...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0