Manikyr

Idag har jag varit på manikyr för första gången i mitt liv. Och jag hade väl aldrig trott att jag skulle uppleva det som obehagligt... Men det är väl bara för att jag är så fessig. Det var nämligen borttagningen av nagelbanden som fick mig att kallsvettas, men det gick bra.

Lite lustigt så visade det sig att hon som gjorde manikyren på mig hade varit tillsammans med mitt ex...:)...så vi hade ju en hel del att prata om som ni kanske förstår! :)

Så här blev resultatet iallafall! Trodde väl aldrig att jag skulle få så fina naglar utan fejknaglar! :)


Kommentarer
Postat av: malin

tycker också själva nagelbandsgrejen är obehaglig...och då har jag bara gjort hemma manikyr! en metod är dock att jobba på donken ett år. mina nagelband är typ helt borta, och huden på högerhanden helt wonky. suck. jag måste skaffa nytt jobb...

2008-10-06 @ 23:15:30
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0