Mary Kay

I ett svagt ögonblick så lovade jag svärmor att jag skulle följa med på sminkparty, så när klockan var strax för kl 17, så tog jag "skammen" och for till Njurunda.
Jag hade anmält mig som försökskanin, så jag hamnade på en scen där, och blev sminkad inför de andra deltagarna. Hade valt några häftiga färger; grönt och en brons-färgad, och förväntningarna var högt ställda. Men när jag var färdigsminkad, så kunde man endast ana färgerna... och i och för sig, så ska väl en vardags-makeup inte var så markant... men lite mer hade det nog kunnat vara.
Men men... det var väl inte hela världen. Jag väljer ju själv hur jag sminkar mig...:)
Imorgon blir det mer färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0