Mission impossible

Vädret var fortfarande väldigt pissigt imorse... så vi packade ihop oss i bilen och begav oss till Birsta. Väl där så dumpade jag ungarna och Markus på Drakborgen, och själv tog jag sikte på Birsta City, nu skulle shoppas! Jag var laddad till tusen.. kunde det bli bättre; plånboken laddad och inga ungar som stör?! Men jorå, det fanns ändå en faktor som störde min shopping; elefantkroppen som har tagit över Angelica. Det finns ju inget som klär en elefant!! Möjligtvis ett sånt där cirkus-schynke som de brukar ha hängandes över huvudet, men vart hittar man nåt sånt i Birsta?!?!
Nä, sur som fan så tröst-shoppade jag två par strumpbyxor åt Nova, sen tågade jag iväg till pressbyrån och köpte en snickers; fet ska bli fetare!

Istället för shopping så åkte jag upp till barnen och Markus och satt och kollade när de lekte av sig lite... om jag lekte? Nä, är du tokig?! Då skulle jag ju ha kunnat bränna några kalorier....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0