Modo-TIK 4-3

Egentligen borde rubriken vara; Som man bäddar får man ligga.

Här kommer en hockey-klyscha av rang; Man gör inga mål från utvisningsbåset. Och tyvärr så var det där som timrå-spelarna tillbringade den största delen av tiden. Och jag kan inte ens säga att det var för att de hade lyckats proppa på Schröder eller Wernblom...eller Sundström heller för den delen... ok, jag skulle kunna räkna upp fler, men iallafall... för om så hade varit fallet, ja då kanske det hade kunnat vara värt utvisningarna, men banne mig...

Ljuspunkter då...de första 10 minuterna. Då skapade de chans på chans, men så mycket mer blev det inte...

Jaja, det är bara att bryta ihop och komma igen.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

AIK säger jag bara. Fast i hockey:n går det dock dåligt. ;)



Trevlig helg!

2008-10-03 @ 21:42:45
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0