Mora tur och retur

Ja, egentligen har jag varit hemma sen igår, men ingen uppdatering förrän nu... Jag var helt knäckt igår kväll... Det var intensivt i Mora.
Efter 4 timmars bilkörning ner till Mora, så väntade möte med en hoper kunder...var väl klara runt 20-20.30. Sen på hotellrummet så förberedde jag lite inför mötet morgonen efter. Kröp ner i sängen och kikade på Desperate Housewifes innan jag slocknade.
Upp kl 6 för att hinna få i mig lite frukost innan det var dags för möte igen.... efter avslutat möte så var det bara att packa sig in i bilen igen för att påbörja hemresan. Hann även med lite jobb på kontoret innan dagen var slut. Stupade i säng, och hann väl precis blunda innan jag skulle upp igen....och idag har det varit möte hela dagen...

Jag vill ha helg nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0