Nedläggning

Mm, idag fick flera på mitt jobb besked om att deras jobb kommer att försvinna under nästa år. Det blir en väldigt konstig situation... jag ser ju de här människorna som min arbetskamrater, men vi tillhör inte ens samma bolag, vilket då gör att jag inte berörs av de här neddragningarna.
Samtidigt som jag ju såklart är glad över att jag får ha mitt jobb kvar, så lider jag med de berörda. De har jobbat för företaget i minst 10 år, de flesta längre...och arbetsmarknaden är inte rolig idag.
Nu får vi hålla tummarna för att det kommer att lösa sig bra för allihopa.

Kommentarer
Postat av: leia

usch....jobbig situation....ungefär som när man söker skola tillsammans med en kompis och bara en kommer in.....man är så glad men kani nte riktigt med att visa det.....för samtidigt så är det sorgligt:(





kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0