Paradisbadet

Igår kom vi äntligen iväg, och resan upp gick som på räls. Vi stannade som vanligt på macken i Ullånger och köpte kaffe och tog en bensträckare.
När vi väl kommit i ordning i Övik, så var det full rulle från start. Ungarna rusade som tokig mellan rutschkanorna, så det var bara att lägga benen på ryggen för att hänga med, både upp och ner.
Fasen vad roligt vi hade! :)
Men framåt eftermiddagen tog mina krafter slut. Hela kroppen sattes i standby-läge och jag kände hur blåmärkena påbörjade sin färgsättning på hela min kropp. Det är tur att M är så full av energi, så de fortsatte sin vansinnesfärd bland rutschkanorna ytterligare en stund...jag hoppade ner i bubbelpoolen under tiden. :)

När vi kände oss klara med badandet, så begav vi oss till Max för det obligatoriska skrovmålet innan vi åkte hem.

Summerat så hade vi en riktigt rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0