Pust, vilken dag!

Idag var det så dags för det lilla (?!) utskicket på jobbet.
Vi ska bjuda in lite kunder till en kundträff, så idag skulle våra kunder i Mora få sina brev ivägskickade, en nätt utskick på 800 kunder.
Utskriften var klar när jag kom till jobbet imorse, så det var bara att börja kuvertera.
Det tog sin nätta lilla tid, som ni säkert förstår. Men när vi var klara där efter lunch så pustade vi ut... vi hade blivit klara i god tid, de skulle hinna med posten idag.
Men vad händer då?! Jo...säljaren i Mora ringer och säger att vi måste stoppa utskicket, vi måste ändra dag för kundträffen. Men som tur var så var det bara för företagskunderna, så det vara "bara" 160 kunder att göra om.
Efter lite klater och problem, så fick vi iallafall till det så att vi var klara i tid.
Men jag kan lova, att efter att ha kuverterat i det närmsta 1000 brev, så vill jag inte se ett kuvert till inom den närmsta tiden.
Jag förtränger att det är dags för ett nytt utskick på måndag igen... men förhoppningsvis så är inte det lika stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0