SAIK-TIK 3-4 ot

Gårdagen bestod till större delen av kundträffar, så även igår kväll när matchen mellan Skellefteå och Timrå drog igång.

Träffen avslutades relativt tidigt, så H-E skjutsade hem mig till pappa så jag fick åtminstone se halva matchen.

De låg under med 2-0 när jag kom, och helt ärligt så hade jag inga större förhoppningar om en vändning.


Moe fortsätter dock att överraska mig...positivt... och det får han gärna fortsätta att göra! :)


I övrigt så måste man ju berömma spelarna för att de inte ger sig... annars är det nog lätt till när man får 3-1 i baken en bit in på tredje...

Nä, kort och gott; Två sköna poäng blev det i alla fall!


Läste i tidningen imorse att Jonte blir svårplacerad imorgon... centerplatsen har ju Pyörälä lagt beslag på...så antingen blir det center i fjärdekedjan(?!), eller ytterforward...men i vilken kedja då? Knappast i första i alla fall...

Ärligt, skulle Jonte saknas?? Ja, kanske när han har en bra dag...men hur många är de? Själv har jag fått nog av hans tjusiga passningar bakom rygg, som aldrig når rätt adress...

Jaja, framtiden får utvisa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0