TIK-Brynäs 3-1

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Äntligen!!

Första perioden var nog den bästa perioden hittills den här säsongen och speglar precis den känslan jag hade när jag såg spelarna åka in på isen; de såg grymt taggade ut. Första perioden var fartfylld och chanserna avlöste varandra...i första pausen var skottstatistiken 13-4.

Andra perioden handlade mest om spel i underläge, men sen i tredje lossnade det igen, och det hade kunnat bli en riktigt trevlig avslutning på kvällen, om det inte vore för neandertal-idioten som sitter snett bakom mig... Han spenderar sina dyra 60 minuter med att skälla, och vråla hans favoritord; TACKLA!!!
Han förstörde matchen för mig idag, och jag hatar honom för det.
Efter matchen så talade jag om för honom att jag var less på att höra honom, och om han betedde sig så här på lördag, när jag har mina barn med mig, så kommer jag  att gå och hämta vakterna. Jag har stått ut med honom under 3 säsonger nu, men nu får det bli ett slut. Jag har fått nog!!
Timrå´s hemmamatcher är inte till för att han ska få utlopp för sina aggressioner, eller sexuella frustrationer, (vad vet jag?!). Varför går man på hockey, om det innebär att man ska sitta och skälla i 60 minuter!?
Jag kommer aldrig att förstå mig på sånt folk....

Men men, äntligen en seger igen, och det gjorde absolut inte ont att det var mot Brynäs. :)

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Jag vill bara försiktigt förklara för alla läsare att denne "neandertal-idioten" inte är jag...



Inte denna gång iallafall :-)

2008-10-24 @ 08:59:44
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0