TIK-DIF 3-2 ot

Idag var det hockey för hela familjen som gällde.
Jag och barnen iklädde oss matchtröjor och så for vi och inhandlade små mutor så att de skulle vara nöjda tills matchen var slut.

Matchen då... ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga...dels för att det var en svängig match, kvalitetsmässigt, och dels för att barnen tar ganska mycket av min uppmärksamhet när de är med.
Jag satt iallafall och klurade lite över back-fronten...och jag konstaterade att på papperet så är det väl egentligen bara Lehtonen som jag är nöjd med, men idag så var det nog bara Lotvonen som jag svor riktigt över, ja och Skogs lite då (men det är ju nästan av ren vana nu)...
Men men, de hämtade upp ett 0-2 underläge och vann i OT, så jorå, jag är nöjd med dagens match!

Lite kuriosa bara.... jag vet inte det beror på min utskällning eller bara ren och skär slump, men huliganen snett bakom mig var inte där idag...?! :)
Gud vad lugnt och skönt det var!


Kommentarer
Postat av: carola

Hahaha nä? Va han hemma....nu har du skrämt honom riktigt rejält! Ja själv sitter jag på jobbet och ska bränna av ett 12 timmars pass. pust. men imorgon är jag ledig och appro på det är ni hemma imorgon kväll? Isåfall invarderar vi....kramar

2008-10-26 @ 07:43:24
Postat av: Angelica

Har du koll på spelschemat? Men visst, vill ni komma imorgon kväll så är jag hemma! :)

2008-10-26 @ 09:28:17
Postat av: carola

Hmm ja vem var det som hade koll på spel shemat ;)

2008-10-26 @ 10:29:34
Postat av: Angelica

Även solen har fläckar! :)

2008-10-26 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0