TIK-Rögle 4-5

Ännu en match...ännu en förlust...

Idag var det dags för barnens första match för säsongen, och med stränga förmaningar i bagaget så bänkade vi oss i Eon arena.
De matcher som barnen är med på brukar bli ganska osammanhängande för min del, det ska servas med dricka och godis från period två och framåt. Men idag gjorde det inget... maken till tråkig match får man nog leta efter.
Jag är ingen expert, så jag kan inte peka på vad som borde bli bättre, men i mina amatörsmässiga ögon, så känns det som allt!! Det är bara en massa petande på pucken, och väldigt få pass har rätt mottagare. Och vart är Timrå´s försvarsspel?!?!?
Nä, jag har sagt det förr, och jag säger det igen; Bryt ihop och kom igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett av mina starkaste och gulligaste hockeyminnen är när Nova sitter och äter popcorn. vilken koncentration hon hade där hon satt och valde ut popcorn, ett efter ett...haha..

2008-10-04 @ 20:05:51
Postat av: Linda

Ja, nu har jag ju inte lärt mig alla namn eftersom det var första matchen, men hette han Tom Wandell (han som gjorde 2 mål). Arvid fråga direkt i bilen, när nästa match är =)

2008-10-04 @ 22:52:16
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0