Tur att det är lön snart

Idag hade jag för avsikt att få lite gjort utomhus, men det blev inte ett handtag gjort ute.

Efter att jag tillbringat morgonen i tvättstugan, sysselsatt med flera maskiners strykning, så föreslog Markus att vi skulle åka till Birsta och kika (läs spendera pengar) och fika lite. Och jag var inte sen att haka på det, det var ju jättelängesen vi var där.

Men eftersom vi blev lite sena hemifrån, så började vi med att äta lunch på Ikea. Sen blev det diverse shopping, barnen fick härja runt på leksaksaffären, och när vi kom ut därifrån så hade de med sig en varsin leksak.
Därefter var det mat-shopping som stod på tur, och idag var det dags för premiärturen för självscanning. Lite omständigt tyckte nog Herr Reis att det var, men jag tyckte iallafall att det var skönt att bara betala och gå ut genom kassorna och så var man klar.

Nu ska vi samla lite kraft innan vi drar igång med årets sista grillning. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Så man scannar sig själv alltså. ;)

2008-10-19 @ 17:18:26
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Maaa´kus

Du, hade det inte varit för att det var du så hade jag sökt upp dig och öppnat den där burken med smisk - man häcklar inte frugan ostraffat!



Men jävligt fyndigt :-D

2008-10-20 @ 09:31:20
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

HAHA!

2008-10-21 @ 19:01:38
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0