Vad gör jag med mina killar?!

Efter jobbet idag så hade jag några ärenden till Birsta, så jag tog med mig Neo och åkte iväg. Väl förvarnad om att vi inte skulle handla något till Neo så blev det aldrig något grin i Birsta, däremot så hade jag en väldigt snäll och hjälpsam pojke med mig. Han agerade smakråd när jag skulle köpa en ny handväska, och han upplyste mig snällt om att tjejer tycker om vita väskor, och lustigt nog så plockade han fram samma vita väska som hans pappa gjort någon vecka tidigare. :) Vidare så berättade han att killar gillar gröna väskor...han hamnade även på ett litet sidospår, och konstaterade att det skulle vara väldigt konstigt om killar hade puppor och  tjejer hade snoppar...:)
Hur som haver så valde vi en svart väska.

Sen gick vi vidare, nagellacks-borttagning stod näst på inköpslistan... jag hittade även ett billigt nagellack som jag tänkte köpa till Nova, men Neo ville ju oxå ha nagellack, så det fick bli till de båda.
Och med det sagt, så hoppar jag från Neo till hans pappa.
Markus har ikväll inlett sin karriär som "manikyrist", jag upptäckte nämligen att det var väldigt svårt att göra fransk manikyr på min högra hand, så han fick snällt hjälpa mig...



... med varierande resultat.

Men men...vad vill jag ha sagt egentligen? Jo, idag har jag fått mina killar att plocka fram sina kvinnliga sidor...:)

Kommentarer
Postat av: malin

haha, åååh, den rare lille pojken! :D

2008-10-22 @ 10:22:13
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0