Bergeforsens, ja kanske Sundsvalls...

...mest patetiske person är utsedd, och det är undertecknad.
Vet ni vad jag gör just nu?! Nä, det vet ni självklart inte, och det vette tusan om jag borde berätta det heller.
Men men, love me or hate me. :)
Barnen är nerbäddade och M har traskat iväg på ett möte, och jag, jag har sjunkit ner i soffan under filten...godispåsen står fint lutad mot kuddarna bredvid mig, Ensam mamma söker visas på tv:n och jag sitter och spelar barnspel på datorn! :S

Tragisk, men faktiskt, jag är lika biten som Nova av det här spelet där man klär på dockor olika kläder och sminkar på olika sätt. Hahaha....
Tänk om det hade funnits när jag var liten! :D

Nä, nu tänker jag inte äga er mer tid, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Låter trevligt värre! Kanske det inte skulle bli något dockspel för mig men resten låter härligt. =)



Man blir aldrig för gammal dock!

2008-09-15 @ 17:02:48
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0