Brynäs-TIK 3-2

Helst vill jag inte ens kommentera, men jag gör det ändå.

Matchen började väl bra, ja jag måste ju säga det eftersom Timrå ledde med 2-0 efter ca 6 minuter, men spelet var inte bra... inte ens då.
Jag vet inte vad spelarna hade väntat sig, men finns det söndagsåkning inom hockey, så var det precis det de sysslade med.
Andra perioden spelade de i stort sett med en man mindre hela perioden, vilket då resulterade i att krafterna var helt slut i tredje...
Nä, den här matchen vill jag bara glömma...det var riktigt pinsamt stundtals...

I övrigt då... HV fortsätter att förlora, och jag misstänker att det snart kommer rubriker om fiasko där oxå om de inte vänder snart.
Frölunda-Modo... fint med oavgjort på full tid, och som pricken över i:et, så blev Modo utan extrapoängen.

Nä fy och usch... bryt ihop och kom igen, ny match imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0