*gäsp*

5 första minuterna var jag livrädd... hjälp, Frölunda ser grymma ut... sen hände nåt... storhetsvansinnet satte sig som en propp i strupen och de ser ut som förvirrade höns.
Just nu står det 5-2, och är det HV som är helt överlägsna eller är bara Frölunda helt off?!
Men jag kan ändå inte låta bli att förundras över farten på isen...och jag kan inte låta bli att tvivla lite... kommer Timrå verkligen ha något att sätta emot nåt av de här lagen? Elitserielagen överhuvudtaget... Känslan är inte den bästa, jag hoppas bara att de överbevisar mig på torsdag. MEN, det känns inge bra att ställas mot HV i första matchen... men det vette tusan vilket lag man skulle ha önskat istället...
Nä usch, nu är jag pessimistisk... jag har egentligen större tillförlit... jag får ta det här resonemanget en annan dag istället.

Och nu har det blivit 6-2...det svänger fort i hockey, men nu svänger det bara åt ett håll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0