I´m back

Men fasen vad slut jag är.
Natten till idag sov jag inte många minuter, det var alldeles för många tankar som snurrade i skallen.
Klockan ringde 06.15, och då klev jag upp med en ljudlig suck...hur skulle jag orka med dagen!?
Sen satt vi i möte från kl 8 och fram till kl 14 lite drygt. Då var det bara att packa sig in i bilen och påbörja den 5 timmar långa resan hem.
Hemma väntade elitseriepremiären mot HV, men trots att H-E gjorde sitt bästa för att jag skulle hinna hem i tid, så missade jag de 13 första minutrarna på matchen, och de 5 (?!) första målen... Jag tror inte att jag behöver tala om att jag svor så att tungan blev svart, över de anledningar som fanns till att jag var sen...
Men men...
Eftersom jag var sen, så parkerade jag bilen mitt i smeten...och eftersom jag är så vansinnigt trött efter denna otroligt långa dag, så avvek jag tidigare för att slippa bli ännu senare hem...
Vilket då resulterade i att jag missade ytterligare 2 mål....
Nä usch, inget bra humör just nu, så utförligare inlägg kommer senare.

Go´natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0