Idag VAB...

...igen. Vilken period vi är inne i nu... jag tror inte att det går en vecka utan att det är vab någon dag. *suck*

Igår kväll hade Nova feber och klagade över huvudvärk...inatt vaknade hon och kräktes...huvudvärk och feber...
Så samvetet fick mig att stanna hemma... Markus drar ett tungt lass nog som det är nu med alla mina resor. Nova klagar fortfarande över huvudvärk, men ingen feber och inga kräkningar... så det vette tusan vad det här är för något... blir lite orolig över huvudvärken som inte vill ge med sig...

Men men, vi får avvakta och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Vad söt du är.... Men jag trodde du menade ett tungt lass på jobbet hahaha! Hemma kan jag alltid vara (nästan). Nu är det snart helg - woohoooo! Puss

2008-09-26 @ 11:48:31
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: malin

jaa, problemet med den är bara att jag lärt känna killarna i bandet som gjort den låten, så det kan lätt bli...fånigt. :P

slå lilla hjärta, slå är en grej som nån gått runt och klottrat på sätena på vagnen, och varje gång jag ser det blir jag lite varm i magen :)

nyligen vägde det mellan den och I will survive this, men nu är jag osäker igen...

POK

2008-09-27 @ 13:08:12
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0