Imorgon är en annan dag

Ja, visst fan är det så!
Dagen har rullat på i sakta mak, inga särskilt upphetsande moment, men hur många har ett upphetsande jobb?! :) Min första tanke är väl strippor.... Jaja, nu var det inte det jag hade tänkt skriva om iallafall! :)
Anyhow... morgondagen inbjuder väl inte heller till några spektakulära händelser, den enda hållpunkten imorgon är väl att min hyrbil levereras under eftermiddagen.
Onsdag morgon, kl 6, åker jag hemifrån, för att vara på plats i Mora kl 10, då mötet börjar. Sen väntar sightseeing under onsdag eftermiddag. Sen nattar jag på hotel Kung Gösta, för att fortsätta sightseeingen på torsdag, och någon gång under torsdagkvällen så parkerar jag åter på uppfarten här hemma.

Så, det var en liten snabbinfo om vad som händer för mig framöver. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0