Imorgon mister jag oskulden

Jag vet att ni inte tror mig... men så är det!!

06,13 imorgon bitti sker det... det som jag aldrig har gjort i hela mitt liv...jag ska erkänna att jag är lite nervös...  Men jag är ju inte den första tjejen, så jag ska nog klara det jag också.

06,13...och runt 09,30 imorgon så är jag ingen oskuld längre, då har jag åkt tåg för första gången i hela mitt liv.

Destination Stockholm. Möte står på agendan, med avslutande middag, och sen tåget hem igen. Ankomst i Sundsvall 23,24.

Det blir en lång dag imorgon....


Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Kom ihåg att använda skydd i vanlig ordning :p

2008-09-09 @ 20:30:48
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0