Ja, jag tvivlade

Men jag är den första att erkänna att jag gjorde fel.

Linköping-TIK 4-5

När jag något sent kom hem till mamma och pappa för att se dagens match, så kom jag lagom till Linköpings första mål, och när jag lite senare fick informationen om att Pärssinen, Hedström, Lotvonen och Lehtonen saknades i laguppställningen, och att tre juniorer hade fått flygas ner till Linköping, ja då övervägde jag starkt att åka hem för att umgås med familjen istället.
Men förnuftet segrade, jag kan inte vara en så pass dålig supporter, att jag ger upp bara för att några stjärnor saknas.
 Under matchens gång svävade jag mellan hopp och förtvivlan många gånger, och lite ironiskt så skulle jag få skämmas lite ytterligare innan det var slut.
Varför? Jo, ett flertal gånger så svor jag över Dennis Pä´schon´s många odugliga ingrepp, och ett tag var det så illa att jag nästan tyckte att Moe skulle ha gjort det bättre.... Men tji fick jag, när Dennis mycket distinkt smällde in det avgörande 4-5 målet.
Han var i samma ögonblick förlåten alla sina synder. :)

Kanske inte Timrå´s bästa match, men vilken kämpar-anda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0