JAAAAAA!!

Fan vad underbart!!

Hockey-premiären på torsdag har varit hotad länge och i omgångar, men nu är det så gott som klart; jag hinner hem, förmodligen precis lagom till nedsläpp!

Igår lade jag lite fint ut min rävsvans och frågade om det inte var möjligt att bli klara i Örebro till kl 14, eftersom jag av personliga skäl gärna ville vara hemma till kl 19.

På frågan vad skälet var, så svarade jag; Det är elitserie-premiär för timrå då!

-" Nä, allvarligt, säg..."

Han trodde mig inte!! :)

Så jag sa ännu en gång; Det är elitserie-premiär för timrå då!

"-Allvarligt?"

JAAAAAAA!! Hahaha :) 

Han såg lite smått chockad ut faktiskt. :)

När ska folk vänja sig vid att jag är hockeyfantast, trots att jag är tjej!? :)


Kommentarer
Postat av: malin

visst är det störtskönt att vara sjukt oväntad med jämna mellanrum? :D

2008-09-12 @ 02:31:19
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: carola

Härligt...ja du ser att allt löser sig till det bästa till slut. Puss och kram

2008-09-12 @ 08:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0