Like a child

Idag har jag varit så gruvligt j*vla trött hela dagen... har inte gjort annat än att längta till kvällen då det är dags att låta huvudet sjunka ner i min mjuka kudde, lägga täcket mellan benen, rulla över på vänster sida och bara somna lika snabbt som bara barn(och Markus) kan.
Men innan det var dags för det, så har jag hunnit med att luncha med Åsa. Det blev en smarrig kycklingpaj på Charm. Trevligt att få sitta och surra lite, det är alltför sällan som vi ses. Det får bli bättring på det...borde bli smidigare snart, Bv hamnar ju snart i hamnen, så då blir det lite lättare till att ses.

Jag slutade tidigare idag, så att jag kunde hämta barnen och vara tillbaka i stan lagoms tills Markus slutade jobba.
Vi mötte upp honom på esplanaden, och sen gick vi alla till Ming för att få lite china-mat i magen innan vi for ut till nordanby för att gratulera svärmor på födelsedagen.
Igår kväll när jag hade kommit hem från hockeyn så gjorde jag en sockerkaka för att komplettera receptet som hon skulle få. Hon är mitt största sockerkake-fan! :) Och nu kan hon göra den lika bra själv! :)

Nu är vi iallafall äntligen hemma, jag har hällt upp ett glas vin och nu sitter vi i soffan och ska se på film...
Låga odds på att jag sover inom en halvtimme...:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0