Mmmm schmaskens!

U know I´m fat, I´m fat...u know it...I´m fat...

Japp, det är jag det.
Vågen visar en stadig kurva uppåt och till slut så tippar vågskålen över, nu är det nog! Jag har kommit till insikt, jag har blivit fet igen! Så det firade jag med en tacotallrik på charm, och som grädden på moset, eller grädden i bakelsen, så köpte jag en budapest-bakelse till kaffet.
Så nu är det snart dags att anmäla sig till AVV - Anonyma ViktVäktare...
- Hej, jag heter Angelica och jag är fet.
- Hej Angelica, svarar då övriga medlemmar.
*suck*

Jaja... jag har iallafall haft en trevlig stund tillsammans med Marlene. Det är skönt att bara kunna sitta och ta det lugnt och vända ut och in på känslor och tankar.
Tack Marlene för en trevlig pratstund!

Kommentarer
Postat av: carola

Du är alltid lika vacker i mina ögon. Från min synvinkel så ser jag en mycket god vän som alltid lyssnar, alltid ställer upp och som alltid finns där för mig. Du är underbar. ( OK, jag vet att mycket av det där var ju egoistiskt för mycket gynnade mig ;)

Jättekramar från Carola

2008-09-02 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0