Oh lala, jag vill ha dig

Japp, den låten fick avsluta en spännande kväll. Och vilket slut!
Vad pratar jag om? Jo, vad annars om inte kvällens drabbning mellan TIK-Frölunda?!

Idag var jag med från nedsläpp, och tur var väl det?! Första målet föll redan innan första minuten hade passerat. Och hoppet om en repris från i torsdags tändes. Nu blev det inte riktigt så, utan istället blev det en spännande match in i det sista.
Oavgjort efter full tid, och med endast 4 sekunder kvar avgjorde Mikko Lehtonen med ett skott som hette duga...
Jag är inte hundra nöjd, det hade känts aningen bättre om de hade tvålat dit Frölunda ordentligt, men men, man kan inte få allt. :)

Kommentarer
Postat av: Pedda

Vi har fått en bra inledning på serien får man ju lov att säga, trevligt med seger mot Frölunda igår, än om den bara blev en halv seger.

Men på tal om vårat tidigare prat om klackar, tror jag vår klack gjorde bort sin sämsta ramsa för säsongen redan igår med "Alla älskar fisk i Göteborg" Jaha so what?

2008-09-23 @ 10:10:08
Postat av: Angelica

Hahaha...ja det var precis min tanke; Vad har fisk med det här att göra?! Sen trodde jag nog att de sa; Alla rensar fisk i Göteborg...:)

Men visst har vi fått en bra start, helt klart! Och jag hade ju som sagt var hoppats på att vi skulle förlänga pinan lite längre för Frölunda, men de fick ju iallafall bara en poäng. :)

Men för att återgå till klacken... varför trummar inte Olle?? Klacken har ju kommit av sig helt...



Härligt att elitserien är igång iallafall! :)

2008-09-23 @ 19:29:10
Postat av: Pedda

ler jag såg att jag råkat skriva älskar istället för rensar, såg matchen med vänner framför tv:n och först tyckte vi dem sjöng älskar, men du har rätt, de är jag som är lite vimsig idag:-) ja jag vet inte varför det var en annan trummare, men de märktes på ljudet som kom ut i sändningen, desto mer hörs rögleklacken, såg i lördags mot fbk och nu mot modo, härlig stämning där......



och ja visst är det underbart serien äntligen börjat, de här har man längtat efter:-)

2008-09-23 @ 19:44:40
Postat av: Angelica

Pedda, jag tror att du är en ulv i fårakläder...:)

2008-09-23 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0