Skamligt

Matchen igår... ja jag vet inte vad jag ska säga...annat än bedrövligt.
Visst fanns det några fler juniorer än vanligt, men det vette fasen om det är någon ursäkt... Lundström i Sundsvalls mål storspelade visserligen, men nåt mål borde de ju kunnat ha fått till.
Nä, det var så pass bedrövligt att skåda, så vi avvek faktiskt före matchens slut.
Jag hade under kvällens gång fått utstå diverse påtryckningar om att slå följe med brorsan, Magnus och Monika (de två sistnämnda är två av mina kusiner) till O´Learys i Timrå. Nu var jag nog inte så himla svårövertalad, och pappas lilla ekonomiska bidrag var spiken i kistan, jag hängde med.
Och jag hade en riktigt trevlig kväll! Träffade en kille som jag har hatat i två säsonger...han har nämligen platsen snett bakom mig på hockeyn, och han lever rövare, skriker och har sig, och det är aldrig något som är bra, timrå är bara skit.... Så nu tog jag chansen att ta mig ett snack med honom.
Han var väldigt trevlig, så jag måste nog ändra uppfattning om honom...och han har lovat att han ska försöka skärpa sig i år...hahaha....
Jag hotade med att dra honom i skägget nästa gång han går an på det där viset... det ska bli spännande att se hur det här artar sig...hahahaha....

Det blev en ganska tidig kväll, jag passade på att åka med M hem när han kom från stan, jag tror att klockan var runt 23-23.30.
Sen njöt jag av en natts ostörd sömn....ljuvligt.
Men trots det, så är jag så vansinnigt trött ikväll... så jag lär nog inte vara vaken många minuter till....

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0