Slut som hemmafru

Nu återstår bara att ännu en gång konstatera, att jag inte är gjord för hemma-arbete. Eller handlar det egentligen bara om att jag gör det för sällan?! Om jag gjorde det oftare, så skulle det kanske inte vara lika jobbigt?!
Tvättning, strykning, gräsklippning, matlagning, vattning av blommor och 4-barnsmamma... det kostar att ligga på topp! :) Och då ska det påpekas att barnen knappt har gjort nåt väsen av sig överhuvudtaget. Jaja, jag mutade dom med godis, men ändå! :)

Nu ser jag fram emot att få gå och lägga mig och få en god natts sömn... men först ska filmen avverkas, och sen återstår det att se när tjejerna somnar... de brukar gilla att ligga och fnittra lite först.... Och det kommer man ju ihåg, det var ju det bästa med hela övernattningen hos kompisar, att få ligga och prata innan man skulle somna...:)
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: carola

Hej vännen. Ja tack så mycket i förhand för barvakten :) Jag har varit ute och gått och till middag blev det paj ( ja jag var inte sugen på nåt annant ) hahaha men så blev det lite godis och slötittat på tv. Jag har verkligen inte gjort några större ansträngningar. Så jag är ruskigt imponerad av dig det ska jag säga. Nu ska jag sova jag har en lååååång dag framför mig det blev så att jag jobbade hela dagen i ett svep har bara rast mellan 12-13 kul va ? ;) Kramar vi hörs imorgon

2008-09-13 @ 22:11:46
Postat av: Angelica

Carola, det är inget att tacka för! Nema problemas! :)Jag fick sova till kl 8, slumrade mellan 8-9. :) Mmm, rolig dag du verkar ha framför dig då...Kram på dig!

2008-09-14 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0