Snopet värre

Idag är det planeringsdag på dagis, så både jag och Markus har tagit ledigt för att passa på att åka till Övik och roa oss på Paradisbadet.
Vaknade 07.20 imorse och konstaterade att vi var sena. Upp och påbörjade packningen.
Ett bakslag uppenbarade sig för mig vid toabesöket...jag blev nämligen kvar där tills vi skulle åka... U know that burning sensation....
Vilken rolig mamma jag skulle vara då om jag ställde in resan.... så jag tänkte; äh vi åker ändå...
Packade in alltihop och allihopa i bilen, men redan när vi svängde ut från uppfarten så kände jag att det inte skulle funka att sitta i bilen de timmar som resan skulle ta.
Så efter ett snack med barnen så bestämde vi oss för att åka till badhuset i timrå istället....och där inväntade jag samtalet från vårdcentralen.
Kl 13.40 fick jag en tid hos läkaren, så nu har jag några härliga piller i min ägo, och genast är humöret mycket bättre! :)

Nu ska det lagas middag....ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0