Update

Mmm...nu är väskan packad igen, imorgon kl 06.55 kommer taxin och hämtar mig för en åktur ner till Midlanda. Därifrån åker jag till Arlanda, och sen vidare till Halmstad för ett besök hos min chef. Det ska bli riktigt roligt att få se hur de har det där nere, och att få träffa några arbetskollegor.
Efter att ha tillbringat eftermiddagen där, så hoppar jag på tåget kl 17.04 till Malmö. Sen checkar jag in på Hilton, bäddar ner mig i sängen med en påse godis och med tv-dosan i näven. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll...sova sova sova sova....
På tisdag är det dags för lite utbildning på huvudkontoret i Malmö...4 timmar för att vara mer exakt.
Sen flyger jag hem under eftermiddagen, landar på Midlanda kl 18.15, blir hämtad av pappsen, för transport direkt till hockeyn! :)
Så senast tisdag kväll kommer nästa update.

Thats all folks!


Kommentarer
Postat av: malin

åh, malmööö...ta mig med...

även hilton, värsta lyxen! :D

2008-09-29 @ 13:49:42
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0