Upp och hoppa

Idag känner jag mig full av energi.
Natten har varit bra, och Neo sov till halv åtta iallafall. Men jag och Nova tog sovmorgon och sov till strax före nio.
Jag har hunnit stryka två maskiner tvätt, hängt en och startat ytterligare en. Nu ska jag snart ta itu med blommorna, för det är ju trots allt ganska trevligt med levande blommor, och som alla vet, så behöver de vatten för att överleva. :)

Idag kommer Maja och Oscar hit och ska vara med oss tills imorgon. Det ska bli roligt, barnen längtar som bara den efter att de ska komma.
Men jag har en del att uträtta innan dess, så nu ska jag sätta fart!

Ha en bra dag så länge!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad har du för planer för dagen?

2008-09-13 @ 10:27:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0