Vilken dag

Dagen började inge bra... morgonen hemma slutade med att jag lastade in barnen och for utan M, eftersom han är värre än en kärring ibland. Nu gick det ju ingen nöd på honom, eftersom han då fick ta motorcykeln till jobbet, så tyck för guds skull inte synd om honom!!

Dagen på jobbet har varit ok... det har rullat på, både uppför och nedför... Lunchade tillsammans med M och Junior på SB&K, maten var ok, sällskapet var prima. Vi hade en väldigt trevlig stund.

Efter jobbet tog jag mig en runda på stan och i Birsta. Kicki i Vännäs ville att jag skulle kolla efter en scarf åt henne som var slut överallt däruppe, och den skulle visa sig vara slut även här, och så skulle ju dop-presenten till lilla Isaac inhandlas oxå.
Så efter mycket spring så avslutade jag med lite mat-shopping.
Innan jag for hem så svängde jag förbi hos pappa för att hämta ett band, de hade spelat in Hero åt M, så vi ska väl strax bänka oss.

Imorgon blir jag antingen sen till jobbet eller hemma hela dagen, imorgon måste jag ringa till läkaren. Neo behöver, om inte en lobotomi, så en grundlig undersökning av öron och hals. Han beter sig sinnessjukt....måste få ett slut på det här nu.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0