Äh, nu kör vi! :)

Ingenting lär bli sämre av att jag bloggar, så nu kör vi! :)
Upplägget kanske blir lite annat...men jag provar så får jag se hur det funkar.

Måndag idag... en vecka sen...drygt... som jag bloggade sist...Nog för att den veckan varit händelserik på alla sätt och vis, men jag backar inte bandet.

Idag har jag suttit i möte hela dagen, och kan väl bara konstatera att det är finanskris i världen...när kommer man att se nån ljusning tro?!
När vi hade mötat klart så tog jag mitt pick och pack och drog...egenvård stod på schemat...om man kan kalla det så när man åker och blir ompysslad...:)
Klippning, (äntligen!!) och lite mer färg i mitt annars så urtvättade hår...så nu känns det fräscht igen...har inte kommit underfund med om jag är nöjd än eller inte...Markus gillade det iallafall, och det var väl huvudsaken det. :)

Imorgon är det äntligen dags; valpkursen startar på allvar!! Kl 19 börjar allvaret...
Och förhoppningsvis kommer det att resultera i att jag och Atlas kan njuta av våra långpromenader tillsammans framöver...
Så här fint hoppas jag att han alltid kommer att gå framöver! :)



Mer då...?
Tjaa...barnen har gått och blivit osynliga...
Ända sen vi köpte nya cyklar till de så är de ute tills det är dags att hoppa i säng...men tro inte att jag klagar, nej då, jag är sååå nöjd att Neo har lyckats slita sig från tv-spelet som tog upp all hans vakna tid förut...nästan iallafall...

   

Och avslutningsvis...
Ni må tro att Markus ångrar att vi köpte hund...men ska jag berätta en hemlis..? Trots hans försök att låta påskina att han minsann inte ville ha någon hund...så är han ganska nöjd med situationen! :)




Så...då var jag igång igen... gilla det, eller låt bli att läsa!
Ha det så bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0