Dagen i ord och bilder

När jag väl vaknat till liv och gjort mig iordning idag, så tog jag med mig valpen och traskade hem till lillebror för att få mig en kopp kaffe och lite solsken.
Det var så otroligt skönt i solen...och vi njöt i fulla drag. :)

 

Därefter var det dags för nåt väldigt välbehövligt, nämligen ett besök hos frisörskan...inte jag, jag har ju nyss varit...nä, det var dags för Neo.
Till en början var han väldigt motsträvig, han är väldigt förtjust i sin kalufs, men efter att ha mutat honom med lite glass så gick han med på det.
Dessutom fick han ju välja en film oxå...en film som var väldigt läskig, om man ska tro Nova´s ansiktsuttryck...:)



När klippningen väl var igång, så gick det ju som en dans... och han blev ju sååååå fin! :)


     


Sen var det dags för middag...ååh vad jag hatar middagar...noll inspiration...men idag tänkte jag chocka och prova nåt nytt...iallafall nytt för mig, nämlingen tjockpannkaka! :)
Fram med receptet bara, man är ju inte direkt nån husmor...:)
Men man ska inte förkasta receptets betydelse...för smaskens vad gott det blev...tjockpannkaka med bacon i....
Jag är väldigt stolt...faktiskt! :)

Titta vad fin den blev!



I´m a work in progress. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0