Katastrof

Har varit en sväng Birsta, men inte ens det lyckades få mig på bra humör...nu är goda råd dyra...
Nu måste solen komma fram snart...eller ännu bättre; sommaren  måste infinna sig!!

Jag kan för mitt liv inte komma på nåt sätt att medla med våren...den tar helt över både kropp och sinne på mig...och inte på nåt bra sätt...
När jag skulle åka från djuraffären så verkade jag tycka att det var helt ok att åka iväg med bagageluckan öppen...precis när jag skulle vända mig och skälla på ungarna för att de inte stängt sina dörrar ordentligt så ser jag bilen bakom...väldigt tydligt... Fan vad pinsamt! Folk måste ju tro att man är knäpp...
Om man bara kunde ha en skylt i pannan; Jag är inte mig själv förrän våren är slut!!

Just nu känner jag mig bara totalt slut och känner bara för att dra täcket över huvudet och gråta mig till sömns...

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Ja, det är fan på tiden att vi får lite sol och härligt grönt gräs. Det här är förjävligt! Typiskt gråa och trista Sverige!

2009-04-09 @ 20:40:43
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0