Lyckopillret har slutat verka.

Jag har känt mig riktigt pigg och uppåt ett tag nu, men efter en natts förlorad sömn så är mitt humör som upp och nedvänt igen. :(

Idag har jag suttit i möte hela dagen, och utan att gå djupare in på det, så var det väl inget som var särskilt upplyftande. Men, man ska väl inte rita fan på väggen än...

Väl hemma så rann all kraft ur mig...jag orkade inte ta mig för någonting...

Just nu har jag brorsan på besök...Markus fick rycka ut i panik-uppdrag, fast jag tyckte gott att vi hade kunnat pressa brorsan lite...moaahaahaa... Riktigt go-läge...Jag fick mig ett gott skratt iallafall! :)

Nä, det blir inget vettigt av det här, så jag avslutar nu.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst var det fint :) Fick mig ett gott skratt oxå. Hoppas du får mer sömn inatt o att det känns bättre imorron! Kram

2009-04-22 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0