Myror i kroppen

Jag har en otrolig frustration i kroppen som jag inte vet vad jag ska göra åt... tankarna mal fram och tillbaka, analys hit och analys dit, varför/varför inte...jag försöker intala mig själv att släppa det, men det är ju det som är mitt stora problem...
Har allvarliga tankar på att gå och träffa nån...nån som kan få mig att slappna av...nån som kan få mig att inte ta åt mig av allt...

Tänk vad enkelt allt vore om man bara kunde skita i allt...ta dagen minut för minut, det som händer det händer, och inte fundera över varför det händer...eller inte händer...

Shit, vad djupt...

Nä, till nåt helt annat...
Har shoppat...:)...och jag är såååå nöjd med den! :) Egentligen är det så lite som behövs för att göra mig glad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0